Friday, August 20, 2010

Lagi juadah berbuka...

Dah seminggu tak update blog...tak sempat nak mengadap laptop. Balik kerja sediakan makanan, buka posa...lepas tu dah tak larat. Tidur awal sebab nanti nak bangun sediakan makanan untuk sahur pulak. Itulah rutinnya di bulan puasa ni. Alhamdulillah tahun ni setakat ini dapat lagi mengawal diri daripada membeli banyak sangat makanan di bazar Ramadhan.Taklah membazir. Baru sekali pergi..hari lainnya semua masak sendiri. Kalau pergi pun hubby sorang je pergi, beli satu dua kuih buat tambahan.
Kat bawah ni saya upload gambar2 masakan dalam seminggu berpuasa...
masak lemak ketam - sebelum
masak lemak ketam - selepas


sup tulang


                                         Try buat kuih kasui...hari ke-3 posa. Tapi keras sikitla.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...