Thursday, March 17, 2011

anak sedara

Hari Selasa baru ni Hanim sekeluarga mai bercuti di rumah. Mama, abah & Faiz ada sekali. Depa mai 2 buah kereta. Best jugak adikberadik mai ramai2. Sebabnya saya tak dapat nak balik kampung...kena kerja huhu..Thanks Hanim coz sempat mai hehe...So malam tu kami just buat bbq simple aje, buat ayam bakar. Masa tengah makan tu Paksu Ali, Maksu & Raimi pun mai bertandang. Sib baik memang dah masak nasi byk2. So depa pun joinla sekali makan2.

Ni bergambar dgn anak sedara yg paling kecik...Ainul Humayra namanya. Dah dekat nak balik baru sempat bergambar dgn dia. La dah 3 bulan. Dengan yg lain tak sempat pulak nak ambil gambar. Gambar masa pi jalan2 Pdg Besaq pun takdak.  Depa pun mai sekejap saja...tidoq 1 malam ja di rumah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...