Tuesday, November 16, 2010

Salam Aidiladha

Salam...
Esok kita akan menyambut Hari Raya Aidiladha pulak...hmmm lama tak update blog. Hari ni saja ambil cuti. Najmi belum bangun tidur lagi hehe...lena sungguh dia kat sebelah ni, tak perlu pergi nursery. Petang nanti lepas hubby, Naufal & Nafis balik sekolah barulah bertolak balik kampung. Kampung tak jauh...balik Bedong je. Actually si Naufal & Nafis tu ikut rombongan sekolah abahnya..kata nak melawat Muzium Padi, Pusat Sains etc..& Kem Tentera Udara kat Kepala Batas tu jugak kot..nak habiskan hari2 terakhir sekolah.Lepas ni dah masuk cuti sekolah. Perancangannya nak sunatkan dua2 beradik tu InsyaAllah pada 25hb Nov nanti. Mudah-mudahan semuanya berjalan lancar tanpa komplikasi..Ameen! Lepas tu program seterusnya cuti-cuti Malaysia??? Belum ada plan nak gi mana2. Hajat tu nak gi KL je...tengok anak menakan terbaru...Hanim dah masuk wad pagi semalam, tapi pagi ni belum dengar apa-apa cerita lagi. Baby dah keluar ke belum Hanim?? Mudah-mudahan kedua-duanya selamat & sihat, Ameen...!

3 beradik


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...