Friday, October 14, 2011

HAPPY 11th ANNIVERSARY

HAPPY 11th ANNIVERSARY TO BOTH OF US...

Hari ini 14 Oktober genap 11 tahun usia perkahwinan saya dan suami.

Nak dijadikan cerita sebenarnya saya & suami sama2 tersilap ingatkan esok Sabtu adalah 14 Oktober. Dah tengahari baru teringat hehehe....!! Jadi esok saya akan sambung lagi entry ni. Kek pun tak sempat nak tayang lagi, semuanya tunggu esok gara2 tersilap haribulan :-))
 
15.10.2011 @ 1553Hr

Sambungan entry semalam...

Ini dia kek sempena ulangtahun perkahwinan kami, Red Velvet Cake...

Photobucket

Saya tempah kek ni khas drp Pn Suri yg tinggal kat dalam taman ni berhampiran rumah saya juga. First time saya order kek drp Pn Suri. Memang betullah macam yang saya dengar, kek ni memang sedap. Tak muak. Sekali makan kami anak beranak, kek tu dah tinggal separuh.



Alhamdulillah syukur pada Mu Ya Allah...
dan berkatilah keluargaku ini, agar sentiasa berada di bawah lindunganMu,
moga hubungan ini berkekalan hingga ke akhir hayat...Ameen

2 comments:

  1. Happy anniversary..semoga kebahagian berkekalan hingga ke akhir hayat

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...