Saturday, January 1, 2011

WELCOME 2011

Salam,

Hari ini hari pertama 2011. Selamat Tahun Baru 2011 buat semua. Masih di Pulau Mutiara. Semalam hubby ajak 'celebrate' New Year kat Penang. So we all bertolaklah pagi semalam ke sini. Check-in hotel satu malam. Tak pi mana2 pun..just tengok fire crackers dari cermin hotel. Ada sambutan thn baru kat Pdg Kota. Sejak ptg lagi jln sepanjang Pdg Kota tu dah ditutup. Malam hubby keluar pulak dengan kawan2nya.

So..apa azam/impian tahun baru??? Kalau ikutkan yang tahun lepas, ada beberapa impian yang belum tercapai...so kena carry forward untuk tahun ni lah nampaknya. Yang pasti niat untuk menyunatkan anak2 berdua tu dah tercapai..Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...